Kwartalnik „Wokół płytek ceramicznych” wraz z firmą CAD Projekt K&A ogłaszają konkurs dla architektów i projektantów wnętrz. Przewidziano atrakcyjne nagrody pieniężne, wartościowe bony oraz szkolenia z obsługi programów do projektowania. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest korzystanie z narzędzi CAD Decor i CAD Decor PRO.
Czytaj więcej...
Niepowtarzalna łazienka w czarno-białej kolorystyce? Dlaczego nie! Zobaczcie płytki ceramiczne z kolekcji Opp! marki Ceramstic. Składają się na nią wielkoformatowe płytki w białym i czarnym kolorze oraz oryginalne dekory z motywem wielkiego miasta lub wzorami roślinnymi.
Czytaj więcej...
Od 26 czerwca 2012 r. w Grupie Paradyż jest nowy Zarząd. Członkowie Walnego Zgromadzenia Wspólników spółek Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o. uchwalili, że o interesy firmy zadba prezes oraz trzech wiceprezesów.
Czytaj więcej...
Do aranżacji rodzinnych wnętrz, warto wybrać produkty zapewniające nie tylko piękno i funkcjonalność, ale przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa.
Czytaj więcej...
W ciągu ostatnich dni ogłoszono listę firm nominowanych do Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP oraz przyznano nielicznej grupie polskich przedsiębiorstw tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki. W obu tych konkursach doceniono Ceramikę Paradyż, co potwierdza silną pozycję firmy oraz jej znaczący wkład w rozwój i promocję polskiej gospodarki.
Czytaj więcej...
W dniach 2-5 kwietnia br. Ceramika Paradyż po raz kolejny uczestniczyła w XVIII edycji targów „MosBuild” – jednej z najbardziej prestiżowych imprez branży budowlanej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma zaprezentowała najnowsze kolekcje płytek ceramicznych oraz możliwości Multimedialnego Studia Projektowego 3D. Co więcej, Ceramika Paradyż otrzymała od organizatora targów – firmy ITE – nagrodę za najbardziej kreatywne stoisko na targach „MosBuild 2012”.
Czytaj więcej...
15 marca br. w Space Design w Warszawie odbył się jednodniowy wernisaż wystawy fotografii Michała Radwańskiego pt. „Mozaiki warszawskie”. Organizatorem wydarzenia była Ceramika Paradyż, współorganizatorem Fundacja Architektury, a kuratorem wystawy Janusz Kaniewski. Wsparcia merytorycznego udzielił Paweł Giergoń (portal sztuka.net). Wieczorne spotkanie zainicjowało akcję „Ratujemy Mozaiki”, która ma na celu przywrócenie dawnej świetności mozaikom zdobiącym architekturę w całej Polsce.
Czytaj więcej...
Blisko
320 wystawców weźmie udział w XIX Targach Budownictwa INTERBUD, które odbędą
się w Łodzi w dniach 16 – 19 lutego 2012 r. W czasie czterech dni zwiedzający
dowiedzą się jak zaplanować remont lub budowę domu oraz jak zaprojektować
energooszczędne instalacje. W pawilonach wystawienniczych przy ulicach ks. Skorupki i Stefanowskiego ofertę
zaprezentują producenci nowoczesnych i ekologicznych materiałów budowlanych,
wyposażania wnętrz, energooszczędnych okien i drzwi oraz wykonawcy i firmy
usługowe.
Czytaj więcej...
Już
po raz ósmy redakcja kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”- jedynego
fachowego czasopisma na polskim rynku upowszechniającego wiedzę na temat
rozwoju branży płytek ceramicznych oraz zasad prawidłowego ich doboru i
stosowania-zorganizowała konkurs Perły ceramiki UE.
Ogłoszenie
wyników konkursu i wręczenie nagród odbędzie się 26 stycznia br. Podczas
uroczystej Gali Laureatów na targach Budma 2012 w Poznaniu. Celem
Perły Ceramiki UC 2011 jest promowanie kolekcji płytek ceramicznych
wyróżniających się oryginalnym wzornictwem i kolorystyką, bogactwem elementów
dekoracyjnych oraz formatów, produkowanych według najnowszych technologii,
zgodnie z trendami światowymi.
Czytaj więcej...
Od 04.01.2012r. Cersanit S.A. zmienił nazwę Spółki na Rovese S.A. Zmiana jest podyktowana chęcią odświeżenia wizerunku firmy oraz
dopasowaniem nazwy do obecnej sytuacji Spółki, która posiada nie tylko markę CERSANIT, ale również OPOCZNO i kilka innych silnych
brandów, funkcjonujących na rynkach zagranicznych.
podłoże
musi być równe, nośne i zwarte, jeżeli przy ostukiwaniu zostaną stwierdzone
odspojenia -„głuche odgłosy”, należy je skuć i wykonać od nowa. Podłoże powinno
być oczyszczone z wszystkich zabrudzeń, pozostałości farb, kurzu, substancji
tłustych w
przypadku powierzchni pokrytych np.: tapetą, powłoką z farb olejnych i
emulsyjnych należy je usunąć mechanicznie, a wszelkie nierówności należy
wyrównać zaprawami wyrównującymi. Na większych powierzchniach wykonać pionowe i
poziome nacięcia w celu zmniejszenia powstających podczas wiązania naprężeń podłoże
należy gruntować emulsjami gruntującymi. Wymagają tego zwłaszcza podłoża
gipsowe, gazobetonowe, bloczki typu „suporex” jastrychy
przed położeniem płytek należy zagruntować i wyrównać np.: zaprawami
samopoziomującymi.
Po
ustaleniu, jakie płytki chcemy zastosować, należy obliczyć, ile ich potrzeba.
Punktem wyjściowym jest obliczenie, jaka powierzchnia (ile m2) ma zostać
pokryta płytkami. Do wyliczenia liczby metrów potrzebnych płytek dodatkowo
należy wziąć pod uwagę następujące czynniki:
- metodę układania - bezspoinowo, spoinowo - szerokość i sposób układania
spoin,
- straty, które mogą powstać przy okazji nawiercania otworów lub przycinania
płytek,
- fakt, że pewna liczba płytek może być wadliwa (nawet w I gatunku),
- pozostawienie pewnej ilości płytek na zapas (potrzebne przy ewentualnych
naprawach). Płytki zakupione później i pochodzące z innej partii mogą się
bowiem różnić tonacją.
- doświadczenie wskazuje, że średnio należy zakupić około 10% więcej płytek,
niż wynikałoby to z wielkości powierzchni do wyłożenia.
Każdy
kto remontował choć raz swoje mieszkanie, wie ile problemu może przysporzyć
wybór odpowiedniego spoiwa.Kupując
klej do płytek ceramicznych musimy wziąć pod uwagę wszystkie czynniki, które
mają realny wpływ na wybór określonego rodzaju zaprawy. Nie zaszkodzi również
poznać tajemnicze – na pierwszy rzut oka – oznaczenia, które znajdziemy na opakowaniu
każdego produktu. Ich rozszyfrowanie pozwoli nam wybrać odpowiedni produkt.
Czytaj więcej...
Tegoroczne hasło przewodnie 5. edycji festiwalu -
„Zmiana” - miało podkreślać zmiany zachodzące w
otaczającym nas świecie, a zatem i w myśleniu o projektowaniu. Wizja
Ceramiki Paradyż, dla której ważne jest piękno, funkcjonalność i wysoka jakość
wykonania, doskonale wpisuje się w ten motyw – firma wciąż się zmienia,
ewoluuje wraz z rosnącymi potrzebami swoich konsumentów. Mówiąc o zmianie
stawia wciąż odważne kroki na drodze najlepszego wzornictwa i designu.
Czytaj więcej...
5 edycja Łódź Design Festival za nami. Podczas oficjalnego otwarcia, które odbyło się 20 października został rozstrzygnięty konkurs "make me!", w którym główną nagrodę ufundował Mecenas Główny-Ceramika Paradyż. W tym dniu został zainaugurowany konkurs na projekt płytki ceramicznej "Piękna płytka 2". W sobotę 22 października odbyły się warsztaty projektowe dla dzieci "Paradyżowa Kraina" zorganizowane przez Ceramikę Paradyż.
Czytaj więcej...
25.10.2011
r. w siedzibie redakcji kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” komisja w
składzie: Przewodniczący – Magdalena Kaliszuk-Barańska, Itta Karpowicz-Starek,
Jerzy Uścinowicz, Krystyna Wiśniewska, Danuta Kostrzewska-Matynia przyznała
nominacje III edycji konkursu „Perły Ceramiki UE 2011”
Czytaj więcej...
24
października br. NWZ Cersanitu ma zadecydować o zmianie nazwy
spółki na Rovese . Zmianę zaproponował Michał Sołowow, który ma 48,1 %. akcji
Cersanitu.Zarząd Cersanit, w związku z wnioskiem akcjonariusza, . Michała
Sołowowa, ogłosił „zmianę w porządku obrad NWZ zwołanego na 24
października 2011 r. polegającą na uzupełnieniu porządku obrad o punkt
dotyczący podjęcia uchwały w sprawie zmiany statutu polegającej na zmianie
firmy spółki. (…) Zapis statutu o treści: Firma Spółki brzmi: 'Cersanit' Spółka
Akcyjna zostanie zastąpiony zapisem: Firma Spółki brzmi: ‘Rovese' Spółka
Akcyjna" – czytamy w komunikacie.
Ceramika Paradyż od 2001 r. prezentuje swoją ofertę na odbywających się co roku w Bolonii targach Cersaie, najbardziej prestiżowej imprezie branży płytek ceramicznych i artykułów wyposażenia łazienek. Jest to przegląd najnowszych rozwiązań dotyczących technologii, materiałów i wzornictwa, który wskazuje jednocześnie, co będzie modne w nadchodzącym roku. Weryfikuje też czy nowości przygotowane przez fabryki są zgodne z oczekiwaniami rynku. Podczas targów Cersaie 2011, które odbyły się w dniach 20-24 września br. swoje wyroby prezentowało ponad 700 producentów pytek ceramicznych. Oczywiście nie zabrakło wśród nich Grupy Paradyż z bardzo ciekawie zaaranżowanym stoiskiem targowym /120 m2/. Postawiono na promocję na arenie międzynarodowej polskiej kultury i tradycji w formie ciekawych elementów rodzimego folkloru. Zwiedzających do obejrzenia stoiska firmy zachęcały nowe aranżacje i produkty inspirowane polską sztuką ludową – a więc wycinanki, pasiaki, hafty, koronki, nasycone niezwykle energetyzującymi barwami. Każdego roku bardzo starannie przygotowujemy się do targów w Bolonii. Największy nacisk kładziemy na ciekawą prezentację szerokiej oferty nowych wzorów, wyprodukowanych przy wykorzystaniu pełnych możliwości technologicznych naszych zakładów produkcyjnych. Innowacyjność w zakresie wzornictwa i nowych sposobów wytwarzania to niewątpliwie nasza przewaga konkurencyjna. Potwierdzają to nasi klienci, którzy odwiedzają nas na CERSAIE i pozytywnie oceniają nasze propozycje produktowe – mówi Paweł Łuczka, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.

Na Cersaie 2011 Grupa Paradyż zaprezentowała w sumie ponad 40 kolekcji, wśród których znalazło się 20 nowości, a wzornictwo było godne najlepszych światowych producentów płytek. Tak duża prezentacja wzorów w dobie kryzysu jest rzadkością – również w porównaniu do prezentacji targowych na innych stoiskach. Pokazano to, co nowego jest już w produkcji, a także kolekcje które pojawią się na rynku do końca br. Ta ostatnia wymieniona grupa stanowiła 25% oferty zaprezentowanej na targach w Bolonii przez Grupę Paradyż .
Ciekawym rozwiązaniem okazała się kolekcja WOW utrzymana w charakterze folku – typowo wizerunkowy produkt, który był motywem przewodnim stoiska targowego Grupy Paradyż.

Zaproponowano bardzo ciekawe nowe kolekcje marki My Way Paradyż Group inspirowane naturalnym kamieniem oraz drewnem – doskonale wpisujące się w aktualne trendy wzornicze. Dekoracje w większości wykonano z zastosowaniem najnowszej światowej technologii – druku cyfrowego. W ramach propozycji odwzorowujących drewno pokazano trzy nowe wzory desek: Legno Fossile by My Way, Legno Olivo (Bianco i Naturale) by My Way oraz Legno Rusticale by My Way. Piękne były też rektyfikowane płytki doskonale imitujące naturalne kamienie, m. in. kolekcja Calacatta by My Way, Santa Catarina by My Way oraz Crema Marfil by My Way doskonale odwzorowujące marmury, a także Travertino Silver by My Way nawiązujący do ręcznie polerowanego trawertynu. Płytki z tych kolekcji dostępne są w czterech formatach: 29,8x59,8 cm; 44,8x44,8 cm; 44,8x89,8 cm i 59,8x59,8 cm. Ogromne zainteresowanie zwiedzających wzbudzała kolekcja płytek ściennych Armonies w formacie 32,5x97,7 cm z reliefem z motywem roślinnym. Bardzo ciekawy efekt 3D uzyskano wykorzystując oprócz tłoczenia także druk cyfrowy.
Nowe produkty premium firmy - marka My Way Paradyż Group – umożliwiają dopasowanie kolekcji do każdego stylu domu czy mieszkania. Skierowane są do odbiorców, którzy mają bardzo wysokie wymagania dotyczące wzornictwa płytek ceramicznych. Prezentowane nowości to płytki ceramiczne, gres i mozaiki nawiązujące do włoskich marmurów, odwzorowujące wyrazisty rysunek słojów orzecha, sosny, egzotycznego hebanu czy drzewa oliwnego.

W tym roku, po raz pierwszy w Bolonii Grupa Paradyż zaprezentowała pocieniane wielkoformatowe /30x 100 cm/ ścienne płytki ceramiczne o grubości 7 mm zamiast tradycyjnych 11 cm, m. in. kolekcje Mistere/Mistero, Velatia/Velatio i Armonies. Tego typu produkty mają już w ofercie prawie wszyscy liczący się na świecie producenci płytek ceramicznych, a z polskich fabryk Grupa Paradyż wyprodukowała je jako pierwsza. Wytwarzane są wg nowatorskiej technologii i przy zmniejszeniu swojej masy oraz grubości zachowują parametry tradycyjnych płytek. Kolekcje te to także efekt postawienia na ekologię. Do ich produkcji zużywa się mniej energii i surowców; są też materiałem łatwiejszym w transporcie i magazynowaniu. Nie bez znaczenia jest również fakt, że łatwiej jest układać . To istotna informacja np. dla glazurników.
Zainteresowanie prezentowanymi przez Grupę Paradyż na Cersaie 2011 kolekcjami było ogromne. Na stoisku można było spotkać dystrybutorów, architektów i projektantów wnętrz m. in z Polski, Włoch, krajów byłego Związku Radzieckiego, Niemiec, Austrii, Francji. I jak podkreślał Łukasz Kardas, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu Spółek Grupy Paradyż podczas tegorocznych targów w Bolonii nawiązano wiele ciekawych kontaktów.
Od października br. Iwona Filipczak, dotychczasowy Kierownik Działu Kreacji i Ekspozycji w pionie marketingu Ceramiki Paradyż, obejmuje nowe stanowisko – menadżera ds. komunikacji oraz Rzecznika Prasowego Ceramiki Paradyż.
Do obowiązków menadżera ds. komunikacji i Rzecznika Prasowego należy m.in. kształtowanie wewnętrznej polityki komunikacyjnej Spółek Grupy Paradyż – tworzenie i nadzorowanie wewnętrznych procedur komunikacyjnych, rozwój intranetu, wdrażanie rozwiązań usprawniających komunikację wewnętrzną, projektowanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu komunikacji wewnętrznej budujących dobre relacje pomiędzy poszczególnymi pionami i komórkami organizacyjnymi w strukturze Spółek Grupy Paradyż, opracowywanie konkursów i innych działań zwiększających zaangażowanie pracowników oraz kształtowanie właściwego wizerunku Spółek Grupy Paradyż poprzez tworzenie i wdrażanie strategii Public Relations Spółek Grupy Paradyż. Ponadto koordynuje obowiązki związane z kształtowaniem właściwego wizerunku firmy poprzez przygotowywanie i realizację projektów z zakresu programu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz projektów sponsoringowych. Dodatkowo nadzoruje kształtowanie strategii komunikacji dla marek w portfolio Grupy Paradyż, w tym współudział w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych oraz działań z zakresu Social Media.
Iwona Filipczak z Grupą Paradyż związana jest od 9 lat. Od początku pracowała w dziale marketingu, ostatnio jako Kierownik Działu Kreacji i Ekspozycji w pionie marketingu. Do jej obowiązków należało m.in.: realizowanie strategii marketingowych, koordynacja działań wspomagających sprzedaż, projektowanie i modyfikowanie elementów wizualnych, reklam oraz ogłoszeń. Na tym stanowisku od 1 października zastąpi ją p.o. Magdalena Węgrzynowska.
Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego / kierunek - Filologia Polska, specjalizacja – edytorstwo/ . Obecnie uczęszcza na Podyplomowe Studia Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Iwona Filipczak
Firma Sopro Polska,
czołowy producent chemii budowlanej, jako pierwszy w branży wprowadził na swoją stronę internetową innowacyjny pomysł:
"aiboot" - czyli nową odmianę awatara dysponującego sztuczną
inteligencją. aiboot posiada
rzetelną wiedzę o produkcie, doskonały kontakt z internautą i stanowi
alternatywę dla tradycyjnej formy reklamy internetowej oraz klasycznego
instruktażu.
Aiboot to
program komputerowy, który prowadzi rozmowy z użytkownikiem internetu.
Odpowiada na pytania internauty oraz udziela mu informacji ogólnych,
technicznych i specjalistycznych. Pokazuje także zdjęcia, wykresy, tabele,
grafikę, oraz filmy.aiboot jest
skonstruowany jako "wirtualny doradca" w zakresie trzech najbardziej
popularnych systemów budowlanych - technologii łazienkowej, tarasowej i
balkonowej.

2 sierpnia br. odbyło się posiedzenie II edycji jury konkursu „Perły Ceramiki UE 2011” organizowanego przez redakcję kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”. Przyznano nominację jedenastu najnowszym kolekcjom płytek ceramicznych dostępnym na polskim rynku.
Czytaj więcej...
Boudoir to nowa kolekcja płytek ściennych firmy Villeroy & Boch - marki będącej symbolem doskonałego wzornictwa. Charakteryzuje ją klasyczny design, który z pewnością oprze się przemijającym trendom. Kolekcja Boudoir świadomie i otwarcie emanuje przepychem, zachowując jednocześnie umiar i dobry styl.

Czytaj więcej...
Firma Sopro Polska wprowadziła w tym roku nowatorski system Sopro AEB plus pozwalający na mocowanie płyt o dużych wymiarach na powierzchni tarasów i balkonów. System ten dostosowany jest również do podłoży krytycznych a szczególnie do mocowania metodą „płytka na płytkę”.
Głównym elementem systemu jest elastyczna i kompensująca naprężenia mata uszczelniająco-odcinająca Sopro AEB plus, która równocześnie pełni funkcję uszczelniającą i odcinającą i pozwala na wytworzenie wodoszczelnej, redukującej naprężenia i wytrzymałej na obciążenia konstrukcji.
Dodatkową zaletą maty Sopro AEB Plus jest uzyskanie odporności na deszcz tuż po jej ułożeniu.
Te właściwości pozwalają na bezpieczne układanie okładzin o dużych formatach (> 50 x 50 cm, szczególnie gresów) na normalnych lub krytycznych podłożach. 
System AEB do podłoży krytycznych oraz wielkoformatowych płyt
Oddanie w tym roku nowoczesnego zakładu prażenia, dającego możliwość wytwarzania szerokiej gamy produktów gipsowych w Ostrołęce oraz zdobycie Godła Promocyjnego TERAZ POLSKA w XXI edycji konkursu za maszynowy tynk gipsowy lekki 651L powoduje,że 2011 r. firma KREISEL Technika Budowlana może zaliczyć do szczególnie udanych. 
Zakład prażenia w Ostrołęce
Czytaj więcej...
Firma
Rockwool wzięła udział w pierwszej w Polsce akcji projektowania
przedszkola z udziałem dzieci. Projekt ten jest realizowany przez
Fundację Młodej Kultury Hopsiup oraz Urząd Dzielnicy Żoliborz,
pod patronatem Ambasady Danii i Duńskiego Instytutu Kultury. Celem
inicjatywy jest zaprojektowanie budynku, który będzie odpowiadał
potrzebom jego głównych użytkowników – przedszkolaków i ich
wychowawców. Duży nacisk położono również na energooszczędność
przedszkola oraz jego przyjazność dla środowiska.
Czytaj więcej...
13 maja 2011 r. w Stąporkowie, na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej Starachowice, odbyło się uroczyste otwarcie fabryki VALDI CERAMICA, jednego z najnowocześniejszych w Europie zakładów produkcji ściennych i podłogowych płytek ceramicznych. Wśród honorowych gości obecny był Mieczysław Kasprzak, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki.

Czytaj więcej...
13 maja w Lublinie odbyło się czwarte w tym roku otwarcie salonu łazienek Cortina zaprojektowanego zgodnie koncepcją salonu jako miejsca spotkań z architektami. Gościem specjalnym był Mirosław Nizio*. Otwarciu towarzyszyła wyjątkowa oprawa muzyczna i świetlna. Zainteresowanie budziły boksy z najnowszymi kolekcjami płytek ceramicznych czołowych polskich producentów oraz marki własnej Cortina - La Futura.
14 i 15 maja miało miejsce oficjalne otwarcie salonu dla klientów
indywidualnych. W tych dniach obowiązywała wyjątkowo korzystna promocja:
-25% na cały asortyment. Wielkie otwarcie było poprzedzone kampanią
radiową, billboardową oraz reklamą mobilną. Salon w Lublinie jest 8 salonem Cortiny w Polsce.
Czytaj więcej...

Po sukcesie serii seminariów basenowych organizowanych w ramach Akademii Profesjonalisty Sopro, firma przygotowała nowy cykl szkoleń pod tytułem „Profesjonalne systemy okładzinowe na tarasach i balkonach”. Program spotkania kładzie nacisk na właściwości materiałów okładzinowych w zastosowaniach zewnętrznych. Na szkoleniu zaprezentowane zostaną zagadnienia związane z planowaniem prac okładzinowych w zastosowaniach tarasowo – balkonowych. W części teoretycznej i praktycznej zostaną przedstawione różnego rodzaju systemy konstruowania tarasów i balkonów w oparciu o systemy tradycyjne, drenażowe oraz systemy pozwalające na wielkoformatowych.
Seminaria odbędą się w okresie od 17 maja do 29 czerwca 2011 w 20 miastach położonych w różnych regionach Polski.
Więcej informacji o szkoleniu TUTAJ
Plan spotkania TUTAJ
Formularz zgłoszeniowy TUTAJ
Około 30% przychodów naszej firmy stanowi eksport – informuje Wiceprezes ds. Handlu Spółek Grupy Paradyż, Łukasz Kardas. Według naszych danych szacunkowych płytki Grupy Paradyż stanowią 10% wartości rynku litewskiego i ok. 7% rynku płytek ceramicznych na Łotwie. Bardzo obiecująco wyglądają także nasze wyniki sprzedaży w Czechach i na Słowacji, gdzie jesteśmy trzecią pod względem sprzedaży wolumenowej firmą – kontynuuje. Co ciekawe z naszego punktu widzenia rynki eksportowe dają większe pole do popisu niż rynek polski. Produkty pod marką Paradyż z sukcesem konkurują z płytkami włoskimi i hiszpańskimi - nawet na tak wymagających rynkach, jak niemiecki, czy austriacki.
Euro 2012, czy też polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej, która rozpocznie się 1 lipca br. to wydarzenia, które stwarzają znakomitą okazję do zaprezentowania się Europie z jak najlepszej strony. Tymczasem rodzime marki i firmy od lat z sukcesem podbijają zagraniczne rynki, kształtując wśród swoich odbiorców jak najlepszą opinię o produktach z Polski. Przykładem tego jest Grupa Paradyż, która od 1999 roku produkuje płytki na eksport, szczyci się listą wiernych odbiorców prawie w 37 krajach na świecie i rokrocznie odnotowuje stabilną tendencją wzrostową w obszarze eksportu.
Czytaj więcej...
Naturalne materiały, delikatne kolory, subtelna stylistyka i niezwykła funkcjonalność: nowa kolekcja łazienkowa MY NATURE firmy Villeroy & Boch to współczesna interpretacja tradycyjnych motywów, pozwalająca na różnorodne i indywidualne aranżacje.
Styl country powraca tej wiosny pod postacią kolekcji MY NATURE – prostej i lekkiej, opartej na fascynujących kontrastach kształtów i purystycznym, naturalnym wzornictwie. Nazwę tej nowej serii firmy Villeroy & Boch można rozumieć dosłownie: mówimy tu bowiem nie tylko o urokliwych, naturalnych motywach, ale także o urządzaniu łazienki w bardzo oryginalny sposób, odpowiadający naszej osobowości.
Starannie dobrane materiały, wyjątkowy design i funkcjonalność produktów z kolekcji MY NATURE sprawiają, że zaspokoi ona potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Wysokiej jakości ceramikę z Mettlach połączono ze słojowanym drewnem kasztanowca. Design łączy harmonijne, organiczne kontury i purystyczną linearność. System wymiennych frontów do szafek i dodatkowe akcesoria pozwalają na dużą kreatywność przy projektowaniu łazienki.
