Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2025 
(styczeń-marzec)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2025, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2024”; duży blok o rynku płytek ceramicznych i jego perspektywach . Ponadto w numerze znajdziecie Państwo artykuły dotyczące układania płytek , zagadnień związanych z reklamacjami oraz relację z targów CEVISAMA 2025. Życzymy miłej lektury i zapraszamy do prenumeraty na 2025 rok.

 

 

Gwarancja na płytki ceramiczne

Wielu producentów płytek ceramicznych w Polsce daje na swoje wyroby gwarancję, ale świadomość klientów dotycząca możliwości korzystania z gwarancji jest niewielka. Gwarancja na płytki ceramiczne wydaje się czymś „abstrakcyjnym”. Kupując np. sprzęt elektroniczny – telewizor czy pralkę praktycznie nie ma klienta, który nie zapyta o okres gwarancji jaki oferuje dany producent. Często przy zakupie takiego sprzętu jest to jedno z ważniejszych kryteriów wyboru konkretnej marki. Płytka ceramiczna jest wyrobem budowlanym, a na ten rodzaj wyrobu rzadko udzielano gwarancji. Nie znaczy to jednak, że wyrób taki nie podlega reklamacji (reklamacje rozpatrywane są z tytułu rękojmi i niezgodności towaru z umową).