Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2025 
(styczeń-marzec)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2025, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2024”; duży blok o rynku płytek ceramicznych i jego perspektywach . Ponadto w numerze znajdziecie Państwo artykuły dotyczące układania płytek , zagadnień związanych z reklamacjami oraz relację z targów CEVISAMA 2025. Życzymy miłej lektury i zapraszamy do prenumeraty na 2025 rok.

 

 

Jak uniknąć reklamacji płytek ceramicznych wskazówki producenta

W praktyce zdarza się, że klient nie jest zadowolony z jakości wykonanej okładziny ceramicznej. Wówczas najczęściej cała odpowiedzialność zrzucana jest na producentów płytek ceramicznych w wyniku czego część klientów decyduje się na złożenie reklamacji. Wina może jednak leżeć również po stronie kupującego, sprzedawcy oraz wykonawcy okładziny. Wykorzystując bogate doświadczenie działu zapewnienia jakości producenta płytek ceramicznych podam kilka praktycznych rad, które w wielu przypadkach pozwolą uniknąć reklamacji.