Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2025 
(styczeń-marzec)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2025, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2024”; duży blok o rynku płytek ceramicznych i jego perspektywach . Ponadto w numerze znajdziecie Państwo artykuły dotyczące układania płytek , zagadnień związanych z reklamacjami oraz relację z targów CEVISAMA 2025. Życzymy miłej lektury i zapraszamy do prenumeraty na 2025 rok.

 

 

Zmiana systemu identyfikacji wizualnej SPÓŁEK GRUPY PARADYŻ

W marcu br. zaprezentowano nowe logo Ceramiki Paradyż. Jest to początek zmian systemu identyfikacji wizualnej, które będą realizowane etapami w ciągu kilku lat. Paradyż, jako czołowy polski producent płytek ceramicznych, jest identyfikowany przez klientów na rodzimym rynku i poza granicami kraju, z ciekawym designem, doskonałą jakością oraz rozpoznawalnym stylem kolekcji. Nowy logotyp – dynamiczny, interesujący i jednocześnie nawiązujący do portfolio firmy – jest właściwym oraz istotnym uzupełnieniem rynkowego wizerunku.