ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 3/2019 
(Lipiec - Wrzesień
)

Zapraszamy do lektury nr 3/2019 kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”, w którym znajdziecie Państwo m.in. prezentację kolekcji nominowanych w II edycji konkursu PERŁY CERAMIKI UE 2019, prezentację klejów żelowych, blok poświęcony Ceramice Paradyż świętującej w tym roku 30 – lecie istnienia, a także nowinki z rynku, artykuły z działu PORADY m.in. o montażu odpływów liniowych oraz warte obejrzenia realizacje. Życzymy ciekawej lektury.

 

 

Nowy design produktów Loop & Friends i Subway firmy Villeroy & Boch

Nowe umywalki Loop & Friends do montażu na blacie, zgodnie z aktualnymi trendami są płytsze niż wcześniejsze modele, a ich proste kształty nabrały bardziej wytwornego charakteru. Do nowego designu idealnie pasują także ceramiczne zakrycia odpływu, dostępne w dwóch wersjach. Umywalki z przelewem wyposażone są w zamykany zawór odpływowy, a modele bez przelewu w niezamykany. Oferta nowych umywalek obejmuje cztery geometryczne kształty: koło, kwadrat, prostokąt i owal. Modele okrągłe są dostępne w dwóch, a pozostałe na razie tylko w jednym, standardowym rozmiarze. Wszystkie nadają się do zastosowania zarówno w łazienkach prywatnych, jak i w sektorze publicznym, pozwalając na bardzo różnorodne kombinacje.

Czytaj więcej...

Opoczno nadaje ton - rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa.

Nabiera rozpędu nowa kampania wizerunkowa Opoczno. Hasło „Opoczno nadaje ton”
towarzyszy czterem oryginalnym layoutom przedstawiającym kobiety z instrumentami muzycznymi na tle płytek kolekcji Snake, Linero, Jazz i Metalic. „Gra słów w czytelny sposób nawiązuje do gry na instrumentach, a jednocześnie sygnalizuje, że Opoczno dyktuje trendy w nowoczesnym wzornictwie płytek ceramicznych” – mówi Maciej Michalak, Dyrektor Marketingu firmy CERSANIT S.A, która jest właścicielem marki Opoczno.

Już w sierpniu w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu pojawiły się backlighty - ekskluzywne nośniki w formacie 8 x 4 m. Od 1 września w całej Polsce pojawi się 300 billboardów z czterema layoutami. Ważną częścią przekazu reklamowego będą rozkładówki w prasie. "Zamierzamy dotrzeć przede wszystkim do kobiet - podkreśla Marcin Sędziak, Dyrektor Marketingu marki Opoczno - to one podejmują decyzje o zakupach oraz zwracają szczególną uwagę na piękno". Jako odsłonę internetową zaplanowano silną dwumiesięczną kampanię w Onecie. Spotów radiowych już we wrześniu będzie można posłuchać w Radio Zet. Kampania potrwa do końca października 2009 r.
 

Nagrody dla Deutsche Steinzeug

Dwie kolekcje  marki Agrob Buchtal oraz jedna marki Jasba, należących do Grupy  Deutsche Steinzeug  zostały wyróżnione w tym roku w jednym z najbardziej znanych  międzynarodowych konkursów wzornictwa przemysłowego RED DOT.  Zgłoszono do niego  3231 produktów z 49 krajów. Konkurs organizowany jest od 1955 r. w Design Zentrum Nordrhein Westfalen w Essen. Co roku selekcjonowane i nagradzane są produkty wyróżniające się ambitną i innowacyjną formą, ergonomią, funkcjonalnością i najwyższą jakością .

 


Czytaj więcej...

Seminaria basenowe Sopro

Sopro Polska – lider technologii basenowych w roku 2009 organizuje seminaria związane z tematyką basenową. Szkolenia przeznaczone są dla Architektów, inwestorów oraz wykonawców.


Czytaj więcej...

Zmiany i fuzja w Grupie Kapitałowej Polcolorit

31 lipca br., Polcolorit S.A. wyemitował 3 komunikaty giełdowe, informujące o znaczących zmianach w spółce. Pierwszą z nich jest oddelegowanie Barbary Urbaniak – Marconi, dotychczasowego Członka Rady Nadzorczej do czasowego wykonywania funkcji członka Zarządu. Przez  do 30 października br.  będzie ona odpowiedzialna za restrukturyzację spółki. 

Czytaj więcej...

Nowa strona POOLSPA

POOLSPA producentów urządzeń z hydromasażem, uruchomił nową stronę internetową. Znaleźć na niej można pełną ofertę producenta, z kompletnymi informacjami o każdym produkcie, jego wymiarami, aktualnymi cenami, rysunkami technicznymi, warunkami instalacji i gwarancji oraz specjalnie przygotowanymi dla architektów plikami do pobrania.

Czytaj więcej...

Nowe katalogi reklamowe Grupy Kapitałowej Polcolorit

12 maja w siedzibie Grupy Kapitałowej Polcolorit odbyła się prezentacja nowych katalogów reklamowych dla stałych klientów firmy. Obecne wydanie zawiera wszystkie aktualnie dostępne w sprzedaży kolekcje Grupy: łazienkowe, kuchenne i podłogowe, a także płytki ręcznie malowane. Nowością jest przygotowanie jednego katalogu dla wszystkich trzech marek: Ceramiki Polcolorit, Ceramiki Marconi i Ceramiki Marconi GOLD.

Czytaj więcej...

Sopro DYXIT nagrodzony

Program Sopro DYXIT w branży chemii budowlanej oferuje produkty do prac glazurniczych tj. grunt, uszczelnienia, zaprawy klejowe do płytek ceramicznych, zaprawy klejowe do kamienia naturalnego oraz zaprawy fugowe.

Czytaj więcej...

PERŁY CERAMIKI rozdane

24 stycznia br., podczas targów Budma 2008 w Poznaniu, odbyła się Gala Laureatów PERŁY CERAMIKI UE 2007. To wyjątkowe i ważne wydarzenie
dla branży płytek ceramicznych. Gali towarzyszyła wystawa najpiękniejszych kolekcji, którym przyznano tytuł Perła Ceramiki UE 2007 i Perła Ceramiki Dystrybutorów 2007.

Pełna relacja z imprezy tutaj.

Grupa Kapitałowa Polcolorit zanotowała wzrost sprzedaży

Wyniki sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Polcolorit w lutym 2008 roku wyniosły 7.408 tys. zł. Suma ta uwzględnia 2.915 tys. zł. przychodów podmiotu zależnego - Ceramika Marconi Sp. z o.o.  Oznacza to, że przychody Grupy w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym wzrosły o 2,3% z poziomu 7.244 tys. zł.

Czytaj więcej...

Raport Grupy Kapitałowej Polcolorit za IV kwartał 2007 r.

Grupa Kapitałowa Polcolorit opublikowała 27 lutego br. skonsolidowany raport
za IV kwartał 2007 r. Wynika z niego, że w okresie od 1 października do 31 grudnia 2007 r. spółka zanotowała 3.978 tys. skonsolidowanej straty netto. Według Prezesa Zarządu, ta strata była spowodowana koniecznością wypłaty klientom bonusów od sprzedaży oraz wzrostem wydatków na marketing w ostatnim kwartale ubiegłego rok
u.

Czytaj więcej...

Perły ceramiki dla najlepszych

24 stycznia br. podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa „Budma 2008” odbyła się uroczysta  gala wręczenia nagród w konkursie Perły Ceramiki UE 2007 , której towarzyszyła wystawa nagrodzonych kolekcji płytek ceramicznych.

Czytaj więcej...

Jubileusz Wemy

    24 marca 2007 r. firma Wema, jeden z największych dystrybutorów płytek ceramicznych na runku polskim, obchodziła 15-tą rocznicę swojego istnienia. Uroczystość odbyła się w hotelu „Faltom” w Rumii. Przybyło na nią ponad 300 osób – przede wszystkim dostawcy wyrobów, które dystrybuuje Wema. Dużą grupę stanowili producenci płytek ceramicznych oraz chemii budowlanej. Byli wśród nich m.in. Andrzej Wodzyński

Czytaj więcej...

Nowe inwestycje w Ceramice Marconi

 W Ceramice Marconi uruchomiono wydział produkcji dekoracji. Został on wyposażony w kompletną, nowoczesną linię, na której mogą być wytwarzane zarówno dekoracje cięte oraz prasowane, jak i kształtki ceramiczne typu london i taco. Jak podkreślił Wiktor Marconi, prezes

Czytaj więcej...