Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 2/2022 
(Kwiecień - Czerwiec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 2/2022, w którym znajdują się m.in. wyniki I edycji konkursu „Perły Ceramiki UE 2022”; wywiad z Filipem Cegłowskim, Group Chief Commercial Officer, Grupa Cerrad; artykuły dotyczące produkcji płytek ceramicznych w I kwartale 2022 r.; eksportu hiszpańskich płytek; zasad doboru kleju do przyklejania płytek ceramicznych; reklamacji odcieni barwy; a także sztuki budowlanej oraz przygotowań do wykonywania prac w łazienkach w ramach cyklu DNA GLAZURNIKA.

 

 

Akademia Paradyż – autorski program szkoleniowy Ceramiki Paradyż

Ceramika Paradyż kontynuuje autorski program Akademii Paradyż. Jego celem jest dzielenie się wiedzą z ekspertami i wykonawcami z branży ceramicznej, a także poszerzanie ich kwalifikacji. Akademia Wielkiego Formatu, w ramach której przeprowadzono 26 szkoleń, przeznaczona jest dla wykonawców, natomiast Akademia Skutecznego Projektowania – dla architektów i projektantów.

Pod hasłem „archiCZWARTKÓW” producent zorganizował 7 spotkań z architektami i projektantami wnętrz, w których wzięli udział przedstawiciele branży ceramicznej oraz artyści: Gosia Baczyńska, Anna Tępińską-Marcinek, Marcin Szczelina, Karolina Janczy, Przemysław Nowak, Maja Ganszyniec, Jakub Krzysztofik, Joanna Jurga, Agnieszka Konieczna. Architekci i projektanci mogli również wziąć udział w warsztatach organizowanych wspólnie z Pracownią Cad Decor Maciej Dańczura. W pierwszym półroczu w ramach Akademii Skutecznego Projektowania zorganizowano 13 dwudniowych spotkań. Ponadto jako partner SARP Ceramika Paradyż wpierała pięciodniowe warsztaty „Archistrefa”.

- Stawiamy na edukację otoczenia biznesowego firmy, dlatego naszym celem jest zapewnienie wielostronnego wsparcia dla specjalistów, dostarczając im wiedzę i dając możliwość zdobywania cennych doświadczeń. Cieszymy się, że Akademia Paradyż, jak i pozostałe inicjatywy w tym obszarze, spotkają się z tak pozytywnym odbiorem. — podsumowuje Maciej Rychliński, Brand Development Director, Ceramika Paradyż.

Tytani Ceramiki & Akademia Profesjonalisty Sopro – współpraca na najwyższym poziomie

Uzupełnieniem Akademii Paradyż jest udział firmy w programach szkoleniowych partnerów z branży: SOPRO, a także marki Selena. Wspólnie pod szyldem Tytanów Ceramiki firma Selena, właściciel marki Tytan Professional, wraz z Ceramiką Paradyż odbyła 13 szkoleń skierowanych do wykonawców. Dodatkowo Ceramika Paradyż patronowała 13 spotkaniom w ramach Akademii Profesjonalisty – programu stworzonego przez markę Sopro. Były to kolejne odsłony wydarzeń, poprzez które łącznie z Akademią Wielkiego Formatu Ceramika Paradyż przeszkoliła ponad tysiąc wykonawców.