Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2024 
(Styczeń - Marzec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2024, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2023”; wypowiedzi przedstawicieli producentów, importerów i dystrybutorów płytek ceramicznych podsumowujących wyniki poprzedniego roku, a także artykuły omawiające wyniki rynku płytek w 2023 r.; wywiady : z Romanem Blazickiem- Prezesem Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych , z Mario Lenzu – Dyrektorem Sprzedaży spółki Colorobbia Polska a także z Barbarą Węgrzyn, współzałożycielką Akademii Dobrego Projektu . W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie zagadnień dotyczących gruntowania podłoża pod płytki a także układania płytek na tynkach gipsowych.

 

 

Akademia Paradyż – autorski program szkoleniowy Ceramiki Paradyż

Ceramika Paradyż kontynuuje autorski program Akademii Paradyż. Jego celem jest dzielenie się wiedzą z ekspertami i wykonawcami z branży ceramicznej, a także poszerzanie ich kwalifikacji. Akademia Wielkiego Formatu, w ramach której przeprowadzono 26 szkoleń, przeznaczona jest dla wykonawców, natomiast Akademia Skutecznego Projektowania – dla architektów i projektantów.

Pod hasłem „archiCZWARTKÓW” producent zorganizował 7 spotkań z architektami i projektantami wnętrz, w których wzięli udział przedstawiciele branży ceramicznej oraz artyści: Gosia Baczyńska, Anna Tępińską-Marcinek, Marcin Szczelina, Karolina Janczy, Przemysław Nowak, Maja Ganszyniec, Jakub Krzysztofik, Joanna Jurga, Agnieszka Konieczna. Architekci i projektanci mogli również wziąć udział w warsztatach organizowanych wspólnie z Pracownią Cad Decor Maciej Dańczura. W pierwszym półroczu w ramach Akademii Skutecznego Projektowania zorganizowano 13 dwudniowych spotkań. Ponadto jako partner SARP Ceramika Paradyż wpierała pięciodniowe warsztaty „Archistrefa”.

- Stawiamy na edukację otoczenia biznesowego firmy, dlatego naszym celem jest zapewnienie wielostronnego wsparcia dla specjalistów, dostarczając im wiedzę i dając możliwość zdobywania cennych doświadczeń. Cieszymy się, że Akademia Paradyż, jak i pozostałe inicjatywy w tym obszarze, spotkają się z tak pozytywnym odbiorem. — podsumowuje Maciej Rychliński, Brand Development Director, Ceramika Paradyż.

Tytani Ceramiki & Akademia Profesjonalisty Sopro – współpraca na najwyższym poziomie

Uzupełnieniem Akademii Paradyż jest udział firmy w programach szkoleniowych partnerów z branży: SOPRO, a także marki Selena. Wspólnie pod szyldem Tytanów Ceramiki firma Selena, właściciel marki Tytan Professional, wraz z Ceramiką Paradyż odbyła 13 szkoleń skierowanych do wykonawców. Dodatkowo Ceramika Paradyż patronowała 13 spotkaniom w ramach Akademii Profesjonalisty – programu stworzonego przez markę Sopro. Były to kolejne odsłony wydarzeń, poprzez które łącznie z Akademią Wielkiego Formatu Ceramika Paradyż przeszkoliła ponad tysiąc wykonawców.