Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 2/2022 
(Kwiecień - Czerwiec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 2/2022, w którym znajdują się m.in. wyniki I edycji konkursu „Perły Ceramiki UE 2022”; wywiad z Filipem Cegłowskim, Group Chief Commercial Officer, Grupa Cerrad; artykuły dotyczące produkcji płytek ceramicznych w I kwartale 2022 r.; eksportu hiszpańskich płytek; zasad doboru kleju do przyklejania płytek ceramicznych; reklamacji odcieni barwy; a także sztuki budowlanej oraz przygotowań do wykonywania prac w łazienkach w ramach cyklu DNA GLAZURNIKA.

 

 

Cersanit wspiera kobiety w Miesiącu Świadomości Raka Piersi

Październik to Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Marka Cersanit dołączyła do globalnej kampanii okazując solidarność z kobietami przechodzącymi przez chorobę nowotworową – w tym celu przekazała na działania Fundacji Rak’n’Roll 50 tysięcy zł.

To właśnie październik jest miesiącem, w którym szczególnie nagłaśnia się temat raka piersi, czyli najczęściej występującego nowotworu u kobiet, intensyfikuje działania na rzecz zwiększenia świadomości, profilaktyki, wykrywalności i leczenia. W ramach wsparcia działań prowadzonych przez Fundację Rak'n'Roll, która od lat wspiera chorych w przechodzeniu przez raka, a także pomaga żyć dobrze, godnie i szczęśliwie pomimo choroby, firma Cersanit przekazała 50 tysięcy złotych.

Rak piersi jest bardzo istotnym zagadnieniem i należy o nim pamiętać nie tylko w październiku, ale i każdego dnia. Cersanit to marka rodzinna, bliska i przyjazna, jako brand chcemy właśnie w tym szczególnym czasie przekazać wsparcie w zbieraniu funduszy Fundacji Rak'n'Roll. Każde działanie ma ogromne znaczenie, dlatego z prawdziwym zaangażowaniem włączamy się w pomoc, ciesząc się, że razem możemy okazać solidarność i wsparcie, a także wpłynąć na poprawę jakości życia osób chorych na raka – powiedziała Małgorzata Krajewska-Szaruch (Brand Marketing Manager), Cersanit SA.