Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2025 
(styczeń-marzec)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2025, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2024”; duży blok o rynku płytek ceramicznych i jego perspektywach . Ponadto w numerze znajdziecie Państwo artykuły dotyczące układania płytek , zagadnień związanych z reklamacjami oraz relację z targów CEVISAMA 2025. Życzymy miłej lektury i zapraszamy do prenumeraty na 2025 rok.

 

 

Ceramika Paradyż ma nowego Rzecznika Prasowego

Od  października br.  Iwona Filipczak, dotychczasowy Kierownik Działu Kreacji i Ekspozycji w pionie marketingu Ceramiki Paradyż, obejmuje nowe stanowisko – menadżera ds. komunikacji oraz Rzecznika Prasowego Ceramiki Paradyż.

Do obowiązków menadżera ds. komunikacji i Rzecznika Prasowego należy m.in. kształtowanie wewnętrznej polityki komunikacyjnej Spółek Grupy Paradyż – tworzenie i nadzorowanie wewnętrznych procedur komunikacyjnych, rozwój intranetu, wdrażanie rozwiązań usprawniających komunikację wewnętrzną, projektowanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu komunikacji wewnętrznej budujących dobre relacje pomiędzy poszczególnymi pionami i komórkami organizacyjnymi w strukturze Spółek Grupy Paradyż, opracowywanie konkursów i innych działań zwiększających zaangażowanie pracowników oraz kształtowanie właściwego wizerunku Spółek Grupy Paradyż poprzez tworzenie i wdrażanie strategii Public Relations Spółek Grupy Paradyż. Ponadto koordynuje obowiązki związane z kształtowaniem właściwego wizerunku firmy poprzez przygotowywanie i realizację projektów z zakresu programu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz projektów sponsoringowych. Dodatkowo nadzoruje kształtowanie strategii komunikacji dla marek w portfolio Grupy Paradyż, w tym współudział w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych oraz działań z zakresu Social Media.
Iwona Filipczak z Grupą Paradyż związana jest od 9 lat. Od początku pracowała w dziale marketingu,  ostatnio jako Kierownik Działu Kreacji i Ekspozycji w pionie marketingu. Do jej obowiązków należało m.in.: realizowanie strategii marketingowych, koordynacja działań wspomagających sprzedaż, projektowanie i modyfikowanie elementów wizualnych, reklam oraz ogłoszeń. Na tym stanowisku od 1 października zastąpi ją p.o. Magdalena Węgrzynowska.
Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego /  kierunek - Filologia Polska, specjalizacja – edytorstwo/ . Obecnie uczęszcza na Podyplomowe Studia Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach  w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. 

  

Iwona Filipczak