dfdff
fdsf
fdsf
Od 6 do 14 lipca br. podczas festiwalu „Gdynia Design Days 2019” klub Marynarki Wojennej „Riwiera” przeobrazi się w nadmorską wersję Domu Idei. Klub „Riwiera” powstał w 1923 r. jako jeden z najpiękniejszych obiektów polskiego wybrzeża. Pomysłodawcą projektu Domu Idei jest magazyn Design Alive. Do współpracy przy projekcie zaproszony został Gregor Gonsior, artysta wizualny, rzemieślnik, grafik, projektant wnętrz i akcesoriów, kostiumograf oraz Beata Śliwińska Barrakuz – z wykształcenia architektka krajobrazu i graficzka, z zamiłowania i zawodu projektantka, ilustratorka oraz set designerka, fanka kolażu na którym opiera swój styl pracy.
Cykliczna impreza Grupy Tubądzin dedykowana architektom i projektantom, organizowana jest od kilku lat także poza granicami Polski. Kiszyniów to kolejna zagraniczna lokalizacja imprezy po Tubądzin Design Days na Słowacji, w Kazachstanie i na Ukrainie.
D&A Forum Designu i Architektury organizowane w dniach 13-14 lutego 2019 r., przy wsparciu merytorycznym Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej, stanowić będzie unikatową platformę wymiany doświadczeń zarówno dla architektów, jak i dla designerów.
Firmy: Durst Phototechnik AG, czołowy światowy producent przemysłowych drukarek cyfrowych, oraz ColorGATE, czołowy światowy dostawca oprogramowania, programu
RIP oraz sterowników do drukarek ogłosiły w lipcu br., że stają się partnerami i wyłącznym dystrybutorem swoich produktów przeznaczonych dla branży płytek ceramicznych,
23 sierpnia br., we włocławskiej fabryce Geberit, odbyła się konferencja prasowa, związana z uruchomieniem nowych linii produkcyjnych i odsłonięciem muralu na ścianie zakładu. W wydarzeniu, oprócz licznie zgromadzonych przedstawicieli mediów, udział wzięli Prezydent Włocławka Marek Wojtkowski oraz zarząd i pracownicy.
Zakończyła się kolejna edycja Międzynarodowych Targów Budownictwa BUDMA. Jak podają organizatorzy, tegoroczna impreza (29.01-01.02.2013 r.) zgromadziła ponad 1000 wystawców z 35 państw z całego świata. Przez cztery dni targowe hale BUDMY 2013 odwiedziło ponad 53 tys. osób.
Firma Sopro Polska, czołowy producent chemii budowlanej, jako pierwszy w branży wprowadził na swoją stronę internetową innowacyjny pomysł: "aiboot" - czyli nową odmianę awatara dysponującego sztuczną inteligencją. aiboot posiada rzetelną wiedzę o produkcie, doskonały kontakt z internautą i stanowi alternatywę dla tradycyjnej formy reklamy internetowej oraz klasycznego instruktażu.
Aiboot to program komputerowy, który prowadzi rozmowy z użytkownikiem internetu. Odpowiada na pytania internauty oraz udziela mu informacji ogólnych, technicznych i specjalistycznych. Pokazuje także zdjęcia, wykresy, tabele, grafikę, oraz filmy.aiboot jest skonstruowany jako "wirtualny doradca" w zakresie trzech najbardziej popularnych systemów budowlanych - technologii łazienkowej, tarasowej i balkonowej.
Z początkiem sierpnia 2011 r. Dorota Kaźmierczak objęła stanowisko Dyrektora Marketingu Spółek Grupy Paradyż. Do jej obowiązków należy koordynacja strategii marketingowej obu spółek – Ceramiki Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o. oraz zarządzanie trzema działami: Działem Promocji i Reklamy, Działem Kreacji i Ekspozycji oraz Działem Systemów Wsparcia Sprzedaży.