ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 4/2020 
(Październik-Grudzień
)

Zapraszamy do lektury nr 4/2020 kwartalnika "Wokół Płytek Ceramicznych", w którym znajdziecie Państwo m.in. prezentację kolekcji nominowanych w III edycji konkursu PERŁY CERAMIKI UE 2020, artykuł o produkcji płytek ceramicznych i zapraw murarskich w 2020 r., montażu płytek ceramicznych na płytach gipsowo-kartonowych oraz wiele innych m.in. z działu PORADY. Życzymy ciekawej lektury!

 

Opoczno nadaje ton - rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa.

Nabiera rozpędu nowa kampania wizerunkowa Opoczno. Hasło „Opoczno nadaje ton”
towarzyszy czterem oryginalnym layoutom przedstawiającym kobiety z instrumentami muzycznymi na tle płytek kolekcji Snake, Linero, Jazz i Metalic. „Gra słów w czytelny sposób nawiązuje do gry na instrumentach, a jednocześnie sygnalizuje, że Opoczno dyktuje trendy w nowoczesnym wzornictwie płytek ceramicznych” – mówi Maciej Michalak, Dyrektor Marketingu firmy CERSANIT S.A, która jest właścicielem marki Opoczno.

Już w sierpniu w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu pojawiły się backlighty - ekskluzywne nośniki w formacie 8 x 4 m. Od 1 września w całej Polsce pojawi się 300 billboardów z czterema layoutami. Ważną częścią przekazu reklamowego będą rozkładówki w prasie. "Zamierzamy dotrzeć przede wszystkim do kobiet - podkreśla Marcin Sędziak, Dyrektor Marketingu marki Opoczno - to one podejmują decyzje o zakupach oraz zwracają szczególną uwagę na piękno". Jako odsłonę internetową zaplanowano silną dwumiesięczną kampanię w Onecie. Spotów radiowych już we wrześniu będzie można posłuchać w Radio Zet. Kampania potrwa do końca października 2009 r.