Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2024 
(Styczeń - Marzec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2024, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2023”; wypowiedzi przedstawicieli producentów, importerów i dystrybutorów płytek ceramicznych podsumowujących wyniki poprzedniego roku, a także artykuły omawiające wyniki rynku płytek w 2023 r.; wywiady : z Romanem Blazickiem- Prezesem Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych , z Mario Lenzu – Dyrektorem Sprzedaży spółki Colorobbia Polska a także z Barbarą Węgrzyn, współzałożycielką Akademii Dobrego Projektu . W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie zagadnień dotyczących gruntowania podłoża pod płytki a także układania płytek na tynkach gipsowych.

 

 

Jaquar wkracza do polskich łazienek – wywiad z Jakubem Tomaszkiem, Dyrektorem Generalnym Jaquar Europe Polska

Danuta Matynia: Niedawno na polskim rynku wyposażenia łazienek pojawiła się hinduska firma Jaquar. Proszę o krótkie jej przedstawienie.
Jakub Tomaszek: Jaquar to firma z wieloletnią tradycją. Jej historia sięga 1960 r. Blisko sześćdziesięcioletnie doświadczenie na rynku wyposażenia łazienek oraz własny dział badawczy dają klientom pewność, że otrzymują zawsze nowoczesny, bardzo dobrej jakości produkt, który bezproblemowo będzie funkcjonował przez długie lata. Jaquar jest znany z osiągnięć innowacyjnych i należy do grupy najszybciej rozwijających się na świecie firm dostarczających kompletne rozwiązania do łazienek. W Indiach ma 5 fabryk i nadal inwestuje. W ciągu najbliższych kilku lat moce produkcyjne zwiększą się o ok. 50% (Jaquar wytwarza obecnie m.in. 24 mln szt. baterii łazienkowych rocznie). Firma jest liderem na rynku wyposażenia łazienek południowej i wschodniej Azji. Jaquar wkracza do polskich łazienek Z Jakubem Tomaszkiem, Dyrektorem Generalnym Jaquar Europe Polska rozmawia Danuta Matynia W Indiach, pomimo bardzo dużej konkurencji, należy do niej przeszło 60% wartości rynku. Jaquar ma też bardzo silną pozycję w Afryce oraz na Bliskim Wschodzie. W Europie firma rozpoczęła działalność w Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech. Pragnę podkreślić, że w Polsce szczególnie europejskie doświadczenia będziemy wykorzystywać, aby w krótkim czasie dołączyć do grona liderów na krajowym rynku kompletnych rozwiązań łazienkowych.

Zamów dostęp do artykułu >>

 Wokół Płytek Ceramicznych nr 4/2016 str. 16-17 Spis treści >>>